Figur

Figur

måndag 19 augusti 2013

Marknaden kom och gick.

Helgen och Upmarket gick förhållandevis snabbt. Jag kände mig som en zombie när jag kom hem varje kväll men väl vid marknadsståndet gick det bra att hålla humöret uppe. Får väl säga att det gick sisådär men försäljningen. Många kom fram och sa fina saker, tog visitkort och frågade saker. Ska man tjäna storkovan så är det små, billiga och tjusiga saker som gäller. Vilket jag förstår. Jag själv har inte lika lätt att köpa en inredningspryl som ett smycke tex. Det som man kan bära brukar vara lättare att bli övertalad av.

Nu är det tre veckor kvar till redovisning av sommarkursen och jag känner mig som en dåligt urkramad disktrasa. En hyffsat fräsch sådan dock. Jag vet inte vad jag kommit fram till under kursen, vad mina mål egentligen var och vad som borde hända härnäst. Idag har det varit en vilodag så jag tar tag i allt det där i morgon.

Jag vet i alla fall att jag måste läsa mer. Alltså får kvällens sysselsättning bli att läsa i boken "Konstfeminism - Strategier och effekter i Sverige från 1970-talet till idag." Kanske blir jag något klokare. Kanske inte.







De sista collagen är Linn och Louises grejer. Eminent bra marknadskompisar. Kan varmt rekommendera dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar