Figur

Figur

måndag 25 mars 2013

We're Going to MIAMI

Hoppla. Arbetsveckan tog slut, inte med några gudomliga resultat men i alla fall något att visa upp under redovisningarna.

Nu är det alltså dags för semester. Mitt resesälsskap är jätte peppade och jag är trött. Hoppas att d-vitaminboosten kommer göra nytta.

Eftersom mitt arbete gåtts pipsvängen, nästan, kommer det inga bilder än. Så länge tycker jag ni ska kolla in Steves hemsida. Förutom balla tryck och fräcka videos ( kolla in förra årets julfilm) finns det lite serier. Jag tror han är en del av den nya seriegenerationen i Svealand.

För att komma i stämning ska jag dricka kaffe och lyssna på en gammal dänga med Superheroes.

Snakkes

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får det härligt på äventyret! Du saknas i skolan! du verkar ha väldigt intressanta projekt för dig! Kram Helena

    SvaraRadera